Tiedote liiketoimintakaupasta Makery Oy:n ja IROResearch Oy:n välillä

Julkaistu 05/2021

Makery Oy:n tutkimusliiketoiminta siirtyy IRO Research Oy:lle.

Makery Oy on myynyt kuluttaja- ja markkinatutkimusliiketoimintaansa IROResearch Oy:lle. Liiketoimintakaupan yhteydessä Makery Oy:n Kari Solala ja Kimmo Åström sekä Makeryn oma F2F -kenttätiimi Saija Ilomäen vetämänä siirtyvät IROResearch Oy:n palvelukseen 1.6.2021 alkaen.

Kauppa ei vaikuta Makeryn nykyisiin asiakkuuksiin tai käynnissä oleviin toimeksiantoihin, vaan ne jatkuvat saumattomasti myös uuden omistajan alla. Kari Solalan ja Kimmo Åströmin vahvan toimialaosaamisen ja -kokemuksen myötä IROResearch Oy saa vankan jalansijan elintarvike- ja ruokabisneksen tutkimus- ja kehitystoiminnassa. Saija Ilomäen kenttätiimillä on vuosikymmenten kokemus halli- ja kotitestauksista sekä yksilöhaastatteluista.

Makeryn tiimi pystyy uuden omistajan avulla palvelemaan sekä nykyisiä että uusia asiakkaitaan entistä monipuolisemmin ja tehokkaammin IROResearch Oy:n vahvojen resurssien ja huippuunsa viritetyn datankeruu- ja raportointiorganisaation tuella.

LISÄTIETOJA:

Makery Oy / toimitusjohtaja Kari Solala (1.6.2021 alkaen IRO Research Oy:n Asiakkuusjohtaja) / puh. 050 465 4887, kari.solala@makery.fi

IROResearch Oy / toimitusjohtaja Vesa Väisänen / puh. 050 320 9142, vesa@iro.fi

Makery Oy on vuonna 2014 perustettu elintarvikealan tutkimus- ja konsultointipalveluja tarjoava yritys. Yrityksen liikevaihto oli 0,4 miljoonaa euroa 2019 ja se työllisti 5 henkilöä.

IROResearch Oy on vuonna 1990 toimintansa aloittanut tutkimustoimisto. Yrityksen liikevaihto oli 3,6 miljoonaa euroa 2019 ja se työllisti 20 henkilöä.

Ota yhteyttä meihin
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.