« Takaisin

Sense N Insight tarjoaa laajempaa näkemystä pakkauskehityksen tueksi

 

Uutta ja innovatiivista ajattelua pakkaus- ja elintarviketutkimuskentälle tuo tutkimuskonsepti Sense N Insight, joka on Makery Oy:n, BestBefore UX Research Oy:n ja Package Testing & Research Oy:n kunnianhimoinen yhteishanke. Sense N Insight yhdistää modernin silmänliike-, pakkaus- ja tuotetutkimuksen yhdeksi, saumattomaksi kokonaisuudeksi. Konseptin ponnahduslautana toimii maaliskuussa 2017 Vantaan Myyrmäkeen avattu testitila. Kaikilla kolmella tuote- ja pakkauskonsepteihin sekä niiden tutkimukseen erikoistuneella toimijalla on omat roolinsa ja vahvuutensa toiminnassa. Yhteistyö, kansainvälisyys ja vahva akateemiseen tutkimukseen perustuva käytännön osaaminen ovat ne edut, mitkä tekevät Sense N Insightin kokonaisuudesta erilaisen verrattuna muihin tutkimuskonsepteihin.

Sense N Insight tulee konseptina toimimaan Makeryn rinnalla omana brändinään, jonka visuaalinen ilme sekä nettisivut rakentuvat valmiiksi syksyn aikana. Kiteytettynä kokonaisuuden tavoite on tarjota monipuolinen asiantuntijanäkemys tuotteen potentiaalista: Päätyykö tuote kuluttajan ostoskoriin todennäköisesti kerran vai useammin? Tutkittavat osa-alueet on suunniteltu toisiaan tukeviksi, mutta jokainen osanen on toteutettavissa myös yksittäisenä.

Käytännön tasolla kokonaisuus koostuu:

  1. Silmänliiketutkimuksesta, joka todentaa pakkausdesignin huomioarvon hyllyssä muiden tuoteryhmän pakkausdesignien joukossa. Myös vielä kehitteillä olevien pakkauskonseptien ja -designien tutkiminen on mahdollista mallinnuksina.
  2. PackageValueToolkitista, jonka avulla kerromme, mitä arvoja pakkaus kokonaisuutena ja eri osa-alueinaan viestii kuluttajalle ja
  3. Tuotetutkimuksesta, joka kertoo, kuinka hyvin tuotteen aistinvaraiset ominaisuudet vastaavat sitä, mitä pakkaus kuluttajalle viestii.

Tutkimusten luotettavien tuloksien saamiseen vaikuttaa merkittävästä siihen osallistuvat kuluttajat. Sense N Insightissa panostetaan siihen, että kohderyhmä on tutkimuksen kannalta oikein määritelty ja että rekrytointi hoidetaan tarkasti sen mukaisesti. Tutkimukseen osallistuvat kuluttajat rekrytoidaan testeihin joko etukäteen tai suoraan kauppakeskuksen käytävältä. Rekrytoinnit hoituvat alalla pitkään toimineiden, kokeneiden ammattilaisten toimesta, jolloin tutkimuksen otanta on aina laadukas.

Sense N Insight on pakkaus- ja elintarvikealan hyvin tunteva, ketterä ja asiantunteva tutkimustoimisto, jonka palvelut vähentävät merkittävästi riskejä kuluttajalähtöisessä konsepti-, pakkaus- ja tuotekehityksessä.

Mikäli olet kiinnostunut saamaan lisätietoja tai haluat tulla tutustumaan testitilaamme, ota yhteyttä Kari Solalaan (kari.solala(a)makery.fi).

Tutustu myös nettisivuihin.

 

Haluatko saada vastaavanlaisia uutisia suoraan sähköpostiisi? Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla.

EMAIL
Facebook
Google+
https://makery.fi/sense-n-insight/
LinkedIn
Ota yhteyttä meihin
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.