Hyvä pakkaus ei myy huonoa tuotetta, eikä huono pakkaus hyvää tuotetta.

 

Sense N Insight on Makery Oy:n, BestBefore UX Research Oy:n ja Package Testing & Research Oy:n uusi ja innovatiivinen työkalu, joka yhdistää modernin silmänliike-, pakkaus- ja tuotetutkimuksen yhdeksi, saumattomaksi kokonaisuudeksi. Palvelukokonaisuus vähentää merkittävästi riskejä kuluttajalähtöisessä konsepti-, pakkaus- ja tuotekehityksessä.

 

Konseptin alustana toimii maaliskuussa 2017 Vantaan Myyrmäkeen avattu, konseptia varten räätälöity testitila. Kaikilla kolmella konseptissa mukana olevalla toimijalla on omat roolinsa ja vahvuutensa toiminnassa. Yhteistyö, kansainvälisyys ja vahva akateemiseen tutkimukseen perustuva käytännön osaaminen ovat ne edut, mitkä tekevät Sense N Insightin kokonaisuudesta erilaisen verrattuna muihin tutkimuskonsepteihin.

 

Kiteytettynä kokonaisuuden tavoite on tarjota monipuolinen asiantuntijanäkemys tuotteen potentiaalista: Päätyykö tuote kuluttajan ostoskoriin todennäköisesti kerran vai useammin? Tutkittavat osa-alueet on suunniteltu toisiaan tukeviksi, mutta jokainen osanen on toteutettavissa myös yksittäisenä.

 

Esittelemme tiloja ja käytettäviä menetelmiä kiinnostuneille sovittuina ajankohtina.

Tutustu myös nettisivuihin.

 

HALUATKO SAADA LISÄTIETOJA TAI SOPIA VIERAILUSTA? OTA YHTEYTTÄ »

Ota yhteyttä meihin
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.