Erottuuko tuotteesi kilpailijoista?
Onko tuotteesi riittävän kilpailukykyinen?

Huolellisella konseptoinnilla tuote- ja pakkauskehityksen fokus pysyy kirkkaana. Autamme tunnistamaan potentiaalisimman kohderyhmänne ja sen mieltymykset, tarpeet ja kiinnostuksen kohteet. Kehitämme ja hiomme kanssanne konseptit houkutteleviksi tarinoiksi, jotka kiteyttävät tärkeimmät edut ja hyödyt kuluttajille. Konseptoinnissa on tärkeää ymmärtää, miten erottautua kilpailijoista.

Elintarvikkeissa aistittava laatu ja erityisesti maku ovat ratkaisevassa asemassa menestyksen kannalta. Tuotteen aistittavien ominaisuuksien tulee olla riittävän hyvällä tasolla suhteessa kilpailijoihin. Tuotteen tärkein myyntikeino on pakkaus, joka kättelee kuluttajan pandemiankin aikana. Pakkauksen erottuminen hyllystä ja sen kyky kommunikoida kohderyhmän kannalta relevantit asiat vaikuttavat myyntiin olennaisesti.

Makeryn keskittyminen ruoka- ja elintarvikealaan ja aistinvaraisen tutkimuksen vahva osaaminen yhdistettynä kuluttaja- ja markkinaymmärrykseen erottaa meidät monesta kilpailijastamme. Sense N Insight -tutkimuskonseptin myötä olemme päässeet pakkaustutkimuksissa käsiksi entistä syvempään tietoon ja tarkempaan analyysiin

KIINNOSTUITKO? OTA YHTEYTTÄ »

Ota yhteyttä meihin
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.